Ocak 2018

  Yaz meyveleri ile gelen doğal sağlık Sağlıklı bir yaşam için vitamin ve mineraller metabolizmanın düzenli çalışmasını sağlayabilmek adına yeri doldurulamaz besin öğeleridir. Metabolizmamız için bu kadar elzem bir grubu günlük beslenmemizde sebze ve meyvelerden kolaylıkla karşılayabilmekteyiz. Özellikle yaz meyve ve sebzeleri

  Sıcak yaz günlerinde nasıl beslenmeliyiz ? Her dönemde olduğu gibi yaz aylarında da yeterli ve dengeli bir beslenme gereklidir. Yaz aylarında giderek ısınan havanın etkisi ile oluşan terleme sonrası artan sıvı ihtiyacını karşılamanın en kolay yolu su içmektir. Su içmek için susamayı

  Şarküteri ürünleri tüketilmeli mi ? Salam, sosis, sucuk, pastırma, jambon gibi işlenmiş etlerin tümüne şarküteri ürünleri denir. Birçok insanının özellikle de çocukların çok severek ve sıklıkla tükettiği bu ürünlerin sağlık açısından olumsuz etkileri vardır. Dünya Kanser Araştırmaları Örgütü tarafından yürütülen bir araştırma

  Sınav öncesi genel beslenme önerileri Sağlıklı olmanın en başta gelen kurallarından biri yeterli ve dengeli beslenmedir. Yeterli ve dengeli beslenme vücudun gereksinimi olan enerji ve besin ögelerini her besin grubundan yeterli miktarda tüketilmesi ile gerçekleşir. Yeterli ve dengeli beslenmenin, beyin gelişimi,

  Sevgililer Günü İçin Beslenme Önerileri Sevgililer gününde partnerinizle çok güzel bir akşam yemeği yemek istiyorsunuz ancak formunuza da dikkat etmeniz gerekiyor. Sakın bu özel günü beslenmenizi çok kısıtlayarak kendinize zehir etmeyin. Çok ufak kaçamaklarla beslenme dengenizi bozmadan bu günü çok özel

  Ramazanda sağlıklı kilo vermek için ne yapmalıyız ? Öncelikle ‘kimler oruç tutabilir’ diye bir hatırlatma yapmakta fayda var. Kalp yetmezliği olanlar, hipertansiyon hastaları, düzenli ilaç kullanması gerekenler, hamileler, çocuklar, özellikle insülin iğnesi kullanan şeker hastaları oruç tutmamalıdır. Sindirim sisteminde gastrit, reflü,

  Ramazan Bayramında Beslenme Ramazan ayı boyunca iki öğün yemek yeme nedeniyle kişilerin beslenme alışkanlıkları değişir. Ramazanın sona ermesi ile birlikte bayramda normal yeme düzenine geçildiğinde ister istemez fazla yemek yeme eğilimi olabilmektedir. Ramazan ayının sonrası özellikle aşırı miktarda yemek yeme mide rahatsızlıklarına

Onkoloji Tedavisi Sırasında Beslenme Tedavi öncesinde, sırasında ve sonrasında yeterli ve dengeli beslenme; Kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlar Güçlü ve enerjik olmanızda yardımcı olur Kilonuzu ve vücudunuzda depo edilmiş besin öğelerini korumanızda yardımcı olur Tedaviye bağlı oluşabilecek komplikasyonlarla daha iyi başa